Ekonomi

McDonald’s Türkiye’nin son teknoloji dijital sipariş ekranları ilk kez Sabiha Gökçen Havalimanı’nda

Müşterilerine en düzgün, en yeni ve en çağdaş tecrübesi yaşatmak için çalışan McDonald’s Türkiye, Sabiha Gökçen Havalimanı restoranlarında son teknoloji dijital sipariş ekranlarıyla hizmet vermeye başladı. Yeni dijital sipariş ekranıyla sıra beklemeden sipariş verme imkânı sunan ve Türkiye’de bölümünde bir birinci olarak masaya servis hizmetini başlatan şirket, bu uygulamasıyla rakiplerinden ayrışarak, müşteri tecrübesine yeni bir boyut kazandırıyor.

İlk restoranını açtığı günden bu yana, Türkiye’yi birincilerle tanıştıran McDonald’s, teknoloji ve inovasyon alanındaki global gelişmeleri yakın merceğine alarak dijitalleşmeye odaklandı. Üstün hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetini odağına alan anlayışıyla, bugün yaklaşık 250 restoranında 7000’e yakın çalışanıyla hizmet verenMcDonald’s Türkiye, müşteri tecrübesine farklı bir boyut katacak olan son teknoloji dijital sipariş ekranlarını ve masaya servis hizmetini birinci defa Sabiha Gökçen Havalimanı restoranlarında hizmete açtı.

Müşteri tecrübesine yenilikçi ve öncü katkılar

40 yılı aşkın McDonald’s deneyimiyle ve geleceğin tecrübesi vizyonuyla dijital sipariş ekranlarını markanın dijital dönüşümü kapsamında hayata geçirmek için birinci adımları atan McDonald’s Türkiye CEO’su Mwaffak Kanjee: “Hızlı restoran dalını dönüştürme vizyonumuzun birinci atılımı olarak; Sabiha Gökçen Havalimanı restoranlarımızda hizmete sunduğumuz ve kısa vakitte Türkiye çapına yayılacak olan en yeni teknolojiye sahip dijital sipariş ekranlarını hayata geçirmekten memnunluk duyuyoruz. Üstelik Türkiye’de bir birinci olarak, kiosktan sipariş verenler için masaya servis hizmetini de başlatıyoruz. Temel gayemiz sipariş süreçlerini daha da hızlandırarak konuklarımızın memnuniyetini artırmak ve daha keyifli bir McDonald’s tecrübesi yaşamalarını sağlamak.” sözlerini kullandı.

Yeni dijital sipariş ekranıyla sıra beklemeden sipariş verme imkânı sunan McDonald’s Türkiye, İstanbul Beşiktaş’taki ve Ankara Yaşamkent Alışveriş Merkezi’ndeki restoranlarında da son teknoloji dijital sipariş ekranlarıyla hizmet vermeye başladı.

Tüketicilerinin en sevdikleri eserlere çarçabuk ulaşmasını hedefleyen McDonald’s Türkiye’nin yatırımları devam edecek.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu